7 Ocak 2015 Çarşamba

İngilizcenizi En Üst Seviyeye Çıkarın

Her yıl tüm dünyanın farklı yerlerinden 600.000 öğrenci yabancı dil eğitim kurslarına başvurmak ve pek çok insan ise hem yabancı dil maharetlerini daha üst seviyeye çıkarmak ayrıca Moda, Mühendislik veya Matematik gibi alanlarda eğitim almak için İngiltere’ye gelmeyi tercih ediyor.


İngiltere’de dil eğitimi almak isteyeceklerin yararlanacakları başlıca imkanlar şunlardır:


İngiltere’de eğitim için ilham kaynağı: Sınıflarda yalnızca hocayı dinlemek yerine oyunlar oynayacak, sorunları çözecek ve tartışmalar gerçekleştireceksiniz. Ayrıca anlama yeteneğinizi geliştirmekiçin şarkılar dinleyebilir, televizyon seyredebilir veya dergi okuyabilirsiniz. Böylece ders çalışıyormuş gibi düşünmezsiniz!


Nitelik teminatı: Britanya’daki sürekli kontrol edilen İngiltere dil okulu merkezleri nitelikli eğitim, konaklama, refah desteği ve destek ölçünlerini temin etmek için tertipli bir şekilde denetlenmektedir.


İngilizcenin anavatanı: İngiltere’ye ulaştığınız anda etrafınızı anadili İngilizce olan pek çok kişi saracaktır, sonunda İngilizcenizi saf ortamında kullanma şansını yakalarsınız. İngilizce konuşma yeteneğinizin oldukça kısa bir zaman süresince güçlü bir tarzda gelişeceğini göreceksiniz.


Geleceğiniz için hazırlanın: İngilizce bilginizi geliştirmek yaşamınız için mükemmel bir yatırım olacaktır.


İngiltere’de bir dil kursuna kayıt olanların iş hayatında her zaman daha başarılı olacağını unutmayın! İngiltere’de de dil eğitim almak için işlemlere geç kalmadan başlayın!









İngilizcenizi En Üst Seviyeye Çıkarın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder