15 Ocak 2015 Perşembe

Avustralya Yurtdışı Eğitim İçin Doğru Tercih Mi?

Coğrafi olarak yakınlığı ve benzer iklim kuşağında bulunmaları sebebiyle, Avustralya yurtdışı eğitim programlarına çoğunlukla Latin Amerikalılar akın ederler. Gençlerimiz de Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Britanya gibi ülkelerden sonra oldukça uzak olan Avustralya’ya da yurtdışı eğitim almak için gitmeyi tercih ederler. Bunun dışında Avustralya’da oldukça çok Türkiyeli göçmen yaşamaktadır.

Avustralya’nın pek çok kenti dünyanın yaşanılabilirliği en yüksek şehirler listelerinde farklı senelerde ilk sırada görülmüştür. Bu nedenle her yıl birçok genç yurtdışında eğitim için Avustralya’yı tercih eder. Avustralya gençlere eğitimlerinden sonra sağladığı çalışma hakları ve göçmenliği kolaylaştıran uygulamalarıyla ön sıralarda yer alır.









Avustralya Yurtdışı Eğitim İçin Doğru Tercih Mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder