8 Aralık 2014 Pazartesi

İngilizcenizi İlerletin

Her sene tüm dünyanın farklı kentlerinden yaklaşık 600.000 istekli öğrenci yabancı dil eğitim kurslarına başvurmak ve daha da fazla öğrenci ise öncellikle yabancı dil becerilerini ilerletmek hem de Mühendislik, Matematik yada Moda gibi dallarda eğitim görmek için Britanya’ya başvuruyor.


Siz de eğer yurtdışı eğitiminizi İngiltere’de tamamlamak istiyorsanız bu yazılanlara dikkat etmelisiniz..


Birleşik Krallık’ta eğitim için esin kaynağı: Britanya’daki İngilizce dil eğitim sistemi eğlence ve interaktiviteye dayanıyor. Diğer yandan anlama becerinizi iyi bir seviyeye çıkarmakiçin müzik dinleyebilir, televizyon izleyebilir ya da dergi okuyabilirsiniz. Sonunda ders çalışıyormuş gibi düşünmezsiniz!


Nitelik teminatı: Birleşik Krallık’taki tasdiklenmiş İngiltere dil okulu merkezleri kaliteli eğitim, konaklama, refah desteği ve destek standartlarını gerçekleştirmek için sistemli olarak kontrol edilmektedir.







İngilizcenin esas yeri: İngiltere’ye ulaştığınız andan itibaren çevrenizi anadili İngilizce olan oldukça çok kişi saracaktır, böylece İngilizcenizi natürel alanında uygulama yapma şansını yakalarsınız. Hem de az bir süre sonra İngilizce dilinde rüya görmeye bile hazır olabilirsiniz!


Heyecanlı bir tarihsel deneyim: İngiltere’de yabancı dil konuşmak aynı anda tüm dünyadan yeni arkadaşlar edinmek ve hem İngiltere’nin kültürünü, tarihini hem de güzel kırsal topraklarını, kent merkezlerini tanımak için müthiş bir fırsattır.


İngiltere’de dil eğitimi almak hayatınızda yapacağınız en güzel şeylerden biri olacaktır. İngiltere’de de dil eğitim almak için işlemlere geç kalmadan başlayın!




İngilizcenizi İlerletin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder