2 Şubat 2015 Pazartesi

Avustralya Yurtdışında Eğitim İçin Doğru Seçim Mi?

Coğrafi olarak yakın olması ve aynı iklim kuşağında bulunmaları nedeniyle, Avustralya yurtdışı eğitim programlarına çoğunlukla Latin Amerikalılar akın ederler. Türkiye’li öğrenciler de Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Britanya gibi ülkelerin ardından oldukça uzak olan Avustralya’ya da eğitim almak için giderler. Aynı zamanda Avustralya’da çok fazla Türkiyeli göçmen bulunmaktadır.

Avustralya’nın pek çok kenti dünyanın en yaşanılabilir kentler listelerinde farklı senelerde birinci olmuştur. Bu nedenle her sene birçok kişi yurtdışında eğitim için Avustralya’yı tercih eder. Avustralya yabancı öğrencilere öğrenimlerinden sonra verdiği çalışma izinleri ve göçmenliği kolaylaştırıcı uygulamalarıyla ön sıralarda yer alır.









Avustralya Yurtdışında Eğitim İçin Doğru Seçim Mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder